Ποιος είπε ότι το μασάζ βοηθάει μόνο στη χαλάρωση;
November 25, 2019

Η φροντίδα του σώματός ξεκινάει από τα πόδια (bonus tips)

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής και της απαιτητικής καθημερινότητας είναι ιδιαίτερα επίπονοι για το σώμα μας. Είναι σύνηθες φαινόμενο η κούραση της ημέρας να συσσωρεύεται στα πόδια μας, διότι αυτά αποτελούν τη βάση του σώματός μας και στηρίζουν το σκελετό μας. Επομένως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να φροντίζουμε να ξεκουράζουμε τα κάτω άκρα μας και η λύση βρίσκεται στο γνωστό σε όλους μας ποδόλουτρο.

Το ποδόλουτρο είναι μια διαδικασία που χαλαρώνει όλο το σώμα αλλά ιδιαίτερα τους μύες του πέλματος, με αποτέλεσμα το γενικότερο αίσθημα χαλάρωσης και ανάπαυσης.

Πόσο δύσκολο είναι όμως να χαρίσουμε στα πόδια μας ένα αποτελεσματικό ποδόλουτρο; Η απάντηση είναι καθόλου, καθώς τα μόνο που χρειάζεσαι είναι μια λεκάνη και να ακολουθήσεις τις πολύ απλές οδηγίες μας.

Παρακάτω ακολουθούν μερικές πολύ χρήσιμες συμβουλές και συνταγές για ένα απολαυστικό ποδόλουτρο, καθώς και μερικά tips για μασάζ με πιέσεις στο πέλμα.

Χαλαρωτικό μασάζ ποδιών

Θα χρειαστείς:

  • Μια λεκάνη με χλιαρό προς ζεστό νερό
  • Μια πετσέτα
  • Μια χούφτα χοντρό αλάτι ή αλάτι Ιμαλαΐων
  • Μερικές σταγόνες από ένα χαλαρωτικό αιθέριο έλαιο της επιλογής σου (π.χ βανίλια, λεβάντα)
  • Μια κρέμα σώματος ή σπαθόλαδο ή βαζελίνη

Αφού γεμίσεις τη λεκάνη με ζεστό νερό και ρίξεις τα άλατα και το αιθέριο έλαιο που προτιμάς, κάθισε αναπαυτικά και χαλάρωσε για μισή ώρα ή μέχρι το νερό να κρυώσει.

Ώρα για χαλάρωση!

Χρησιμοποιώντας μια κρέμα σώματος ή λαδάκι και κάνοντας μόνο μερικές πιέσεις σε συγκεκριμένα σημεία, μπορείς πραγματικά να νιώσεις την χαλάρωση σε όλο σου το σώμα! Πιέζοντας ελαφρά και για αρκετή ώρα στο κέντρο της πατούσας, θα βρεις το solar plexus το οποίο αντανακλά στο διάφραγμα (βλ. εικόνα 1). Αυτό θα χαλαρώσει την αναπνοή σου και θα αποβληθούν οι τοξίνες, το άγχος και η νευρικότητα.

Ένα άλλο πολύ ισχυρό σημείο, είναι το κέντρο του μεγάλου δαχτύλου. Προσφέρει άμεση χαλάρωση σε σώμα και πνεύμα. Μετά τις πιέσεις, συνέχισε με θωπείες σε όλο το πόδι για όση ώρα θέλεις!

Female hands giving massage to soft bare feet

foot-massage-2277450_1280

Τονωτικό μασάζ ποδιών

Θα χρειαστείς:

  • Μια λεκάνη με χλιαρό προς ζεστό νερό
  • Μια πετσέτα
  • Δύο χούφτες χοντρό αλάτι
  • Πέντε σταγόνες αιθέριο έλαιο ευκάλυπτος ή μέντα
  • Κεραλοιφή για μασάζ

Όπως στη πρώτη μας συνταγή, αφήνεις τα πόδια να χαλαρώσουν για 10 – 20 λεπτά και έπειτα τα σκουπίζεις με μια πετσέτα.

Ώρα για τόνωση!

Με μια κεραλοιφή ή χωρίς καθόλου προϊόν, κάνε πιέσεις σε όλο πέλμα. Στη συνέχεια, συνδύασε αργές με γρήγορες κινήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Συνδυαστικά με τις ευεργετικές ιδιότητες του ευκαλύπτου ή της μέντας θα νιώσεις την τόνωση και τη ζωντάνια που χρειάζονται τα πόδια σου! Επανέλαβε τη διαδικασία για όση ώρα θέλεις.


Tips and tricks

Κλείνουμε με κάποιες χρήσιμες συμβουλές οι οποίες θα σε βοηθήσουν να προστατεύεις τα πέλματα σου και να τα διατηρείς σε καλή κατάσταση
Μερικές χρήσιμες συμβουλές

  • Απόφυγε τα στενά παπούτσια και τις πολύ σφιχτές κάλτσες
  • Όταν βρίσκεσαι για πολλή ώρα όρθια/ος, κάνε διακριτικές κινήσεις των ποδιών για να αποφύγεις το πρήξιμο που προκαλείται από τα συσσωρευμένα υγρά
  • Περιόρισε το πολύ αλάτι, διότι ευνοεί την κατακράτηση υγρών και οδηγεί σε πρηξίματα
  • Απόφυγε τη ζέστη και την ηλιοθεραπεία, διότι ευνοεί το πρήξιμο των ποδιών
  • Όταν ξεκουράζεσαι, τοποθέτησε τα πόδια σου μερικά εκατοστά πάνω από το υπόλοιπο σώμα, π.χ. πάνω σε ένα μαξιλάρι ή στο μπράτσο του καναπέ, για να διευκολύνεις την κυκλοφορία του αίματος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MEΝΟΥ
BOOK