“Boutique Spa of the Year” Luxury Travel Guide Awards
October 4, 2017
Summer detox drinks
May 23, 2018
Μασαζ Θεσσαλονικη προσφορα

Θέλεις να απαλλαγείς απο τους πόνους και τα πιασίματα, αλλα δεν εχεις χρόνο για επαγγελματικό μασαζ; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τους αντιμετωπίσεις , χωρίς πολύ κόπο και χρόνο, ακόμα και μέσα στον ίδιο σου τον χώρο!

Για να προετοιμαστείς , μπορείς να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο για να ζεσταθούν οι μύες σου. Στη συνέχεια, εφάρμοσε λάδι στην περιοχή που επιθυμείς!

1. Μασαζ στον αυχένα και στους ώμους

Το μασαζ σε αυτές τις περιοχές μπορεί να μειώσει την ένταση και να ανακουφίσει απο τους πονοκεφάλους. Χρησιμοποίησε το αριστερό χέρι για τον δεξί ώμο και το δεξί χέρι για τον αριστερό ώμο. Έπειτα χρησιμοποιώντας τα δάχτυλα, ξεκίνησε απο τη βάση του κρανίου και κατευθύνσου προς τον ώμο με κυκλικές κινήσεις. Αν αισθανθείς κάποιο πιάσιμο ή κόμπο σε μια περιοχή , κάνε μάλαξη κυκλικά με τη φορά του ρολογιού και μετά αντίθετα.

2. Μασαζ στην πλάτη και στις πατούσες

Ανήκεις στο 90% των ανθρώπων που δεν μπορούν να κάνουν μασαζ στην πλάτη τους; Κανένα πρόβλημα! Πάρε μια μπάλα ανεξάρτητου μεγέθους (απο μπάλα βόλει μέχρι και μπάλα τεννις) και στάσου με αντίθετη φορά στον τοίχο με την μπάλα στην πλάτη ή στη μέση , ανάλογα με το που θέλεις να επικεντρωθείς. Έπειτα ανεβοκατεβάζεις το σώμα με σταθερές κινήσεις πάνω-κάτω. Το ίδιο μπορείς να κάνεις όταν θες να ξεκουράσεις τα πόδια σου έπειτα απο μια μέρα ορθοστασίας, με μια μπάλα τέννις και...το πάτωμα.

3. Μασαζ στην μέση


Είναι παρόμοια με την προηγούμενη διαδικασία , απλά αυτή τη φορά ξαπλώνεις στο πάτωμα με ένα ρόλερ κάτω απο την μέση και λυγισμένα πόδια...and you just roll with it!

4. Ποδόλουτρο


Είναι παρόμοια με την προηγούμενη διαδικασία , απλά αυτή τη φορά ξαπλώνεις στο πάτωμα με ένα ρόλερ κάτω απο την μέση και λυγισμένα πόδια...and you just roll with it!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MEΝΟΥ
BOOK